Jornada Internacional de Mitjans de Proximitat

Josep Espín,

Jornada Internacional de Mitjans de Proximitat


Dijous, 26 de març de 2015  Auditori CosmoCaixa de Barcelona (Carrer d'Isaac Newton, 26)


Els membres del Col·legi disposen d’un 30% de descompte respecte els preus de tarifa per poder assistir a la Jornada Internacional de Mitjans de Proximitat.

La Jornada, organitzada per la Federació d’Associacions d’Editors de Premsa, Revistes i Mitjans Digitals, en el marc dels projectes conjunts de les associacions AMIC, ACPC i APPEC, tractarà sobre conceptes com “Periodisme, continguts, marques i publicitat de proximitat”. La jornada està centrada en la proximitat geogràfica i temàtica. Diferents experts internacionals explicaran com el mapa de la comunicació està canviant ràpidament i cada cop més, els mitjans de premsa de proximitat estan guanyant lideratge informatiu als grans mitjans d’informació tradicionals. Es presentaran 8 ponències en un programa que s’estructura en tres grans blocs temàtics: Publicitat, arribar al públic des de mitjans propers. La comunicació des de la proximitat, una nova aposta de les grans marques? Els mitjans de proximitat, com potenciar la seva marca Tendències per als editors líders de mitjans de proximitat. Un futur cap a capçaleres multiplataforma en un territori local? Visió de l’ofici de periodista, una mirada periodística. Els principals ponents de la Jornada seran: Iain Macwhirter (Escòcia), comentarista polític per al Sunday Herald a escòcia; Richard Walker (Escòcia), editor de The Sunday Herald i impulsor i editor de The National, el primer diari pro-independència d’Escòcia i James Breiner (Estats Units), consultor en mitjans digitals amb especialitat en periodisme emprenedor. Trobareu el programa en el següent enllaç i el full d’inscripció.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies